1 oktober trekking

//1 oktober trekking
1 oktober trekking2018-10-24T12:56:14+00:00

Project Description

Logo Staatsloterij

Staatsloterij

1 oktober – Droomsalaristrekking

De Staatsloterij heeft vier bijzondere trekkingen per jaar. Eén van die trekkingen is de 1 oktober trekking. De vraag was om een Direct Mail (DM) te ontwikkelen voor de automatische spelers van de Staatsloterij. De spelers spelen elke maand mee met de trekking van de 10e van de maand. De boodschap voor deze DM was; ga voortaan ook automatisch meespelen met de 1 oktober trekking. Voor het ontwerp van de DM hebben we gebruik gemaakt van de campagnebeelden die ook op TV, in de winkels en op ABRI’s te zien waren.

30 jaar lang € 10.000,- netto per maand

De Hoofdprijs van de 1 oktober trekking is het winnen van een Droomsalaris, namelijk 30 jaar lang € 10.000,- netto per maand. Dezelfde Hoofdprijs is ook te winnen bij de 1 juli – Droomsalaristrekking. We hebben de DM dan ook in twee versies gemaakt. Naast het automatisch meespelen met de 1 oktober trekking hebben we ook een aanbod gedaan om met de 1 juli- én 1 oktober trekking mee te gaan spelen.

Verschillen

We hebben de DM naast de verschillende boodschappen ook getest in verschillende vormen. Om in de toekomst nog gerichter te kunnen DM worden de resultaten met elkaar vergeleken. We hebben een kaart verstuurd in twee versies. Eén in een blanco envelop, de ander in een Staatsloterij branded envelop. Tot slot hebben we ook één versie als selfmailer verstuurd.

Project Details

Categories: